خرید بذر فلفل قرمز شمال

بذر فلفل دلمه ای بنفش یکی از پرطرفدار ترین و پر فروش ترین هاست زیرا علاوه بر زینتی بودن و امکان رشد در آپارتمان های دارای نور طبیعی، میتوان از آن استفاده خوراکی نیز کرد. یکی از معروفترین شهرها در زمینه تولید فلفل شمال است.

بذر چیست؟

به عضو تکثیر کننده ی برخی از گیاهان گفته می‌شود اغلب گیاهان دارای برتر هستند اما برخی دیگر نیز از طریق نشا یا قلمه تکثیر می شود. در اکثر گیاهانی که در اطراف ما هستند و ضررها و تکثیر آنها به صورت طبیعی را خوانده است و همراه با باد جابجا شده و می‌توانند به رشد خود ادامه دهند.

بذر فلفل در چه مکان هایی میروید و خواص آن چیست؟

بذر فلفل امکان رشد و تکثیر در اکثر آب و هوا ها را دارد و میوه دهی آن نیز به خوبی انجام می‌شود اما اگر هوا مرطوب و گرم باشد این روش بهتر انجام می شود.همانند آب و هوای شمال ایران که علاوه بر گرما، رطوبت باعث میشود انواع مختلف فلفل ها در رنگ های متنوع رشد کنند.
رشد فلفل دلمه ای صادراتی در کنار یکدیگر با رنگهای متنوع جلوه بسیار زیبایی دارد، اما توصیه می کنم به هیچ عنوان این فلفل ها را تست نکنید، زیرا بسیار تند و تیز هستند.
رنگ هایی مانند زرد، سبز، سفید، بنفش، قرمز و گاهاً بنفش مایل به آبی گیاه را بسیار جذاب و زیبا نموده است اندازه آن کوچک است، اما تندی آن بسیار زیاد است. جالب است بدانید که تکثیر این گیاه از طریق قلمه یا نشا نیز امکان پذیر است اما اب عذر آن نیز می‌تواند برای تکثیر استفاده شود.
اما اگر این گیاه را در یک مکان آب و هوای دیگر بکارید تنها رنگ قرمز آن باقی می‌ماند و تنوع رنگی خود را از دست میدهد. پس چنانچه قصد خرید بذر فلفل قرمز شمال را دارید، بایستی به این نکته دقت زیادی داشته باشید که محیط رشد فلفل بسیار مهم است.