خرید انواع بذر گل مینا

گل مینا، بومی سرزمین آمریکا و سیبری می باشد، برگ این گل، در رنگ های متفاوت و زیبایی مانند بنفش، سفید، صورتی و آبی جلوه می نماید. با خرید و استفاده از  کود شیمیایی سفید ازاد و بذر انواع این گل، می توان از محیطی زیبا لذت برد.
این نوع گل را برخی به نام گل ستاره ای هم می شناسند، سن این گیاه به چندین سال می رسد، در فصل پاییز، برخلاف بسیاری از گل های دیگر، گل مینا شاداب و سر زنده است. برای تزیین محیط زندگی خود، می توان این گل را استفاده نمود. ساقه های این گل ها در اندازه های متفاوتی می باشد. علاوه بر جذابیت برای انسان، پروانه ها شیفته این گل می باشند.
خصوصیات انواع گل مینا:
آب و هوای سرد، خصوصاً شب های سرد، برای این گل جذاب می باشد. همچنین محل کاشت آن، باید در معرض نور باشد. نوع خاکی که می تواند محل مناسبی برای زیستش باشد، لومی است. زمان کاشتش هم مخصوص، و در بهار می باشد. اگر در منطقه ای کشت می شود که بارندگی کم است، آبیاری آن به طور مرتب فراموش نشود. در مورد خاک و رطوبتش هم بایستی دقت شود.
انواع  کود نیتروژن گوگردی و بذر گل مینا را می توان، در منزل و یا محل کار خود کاشت و هنگامی که رشد نمود از جلوه و زیبایی آن، بهره مند شد. برای خرید عمده و ارزان آن، کارشناس سایت گیاهان ایران، راهنمایی و مشاوره لازم را به شما می دهد.