قیمت بذر گل استکانی

گل استکانی را می توان با استفاده از بذرو کود شیمیایی اوره شیراز، پرورش داد و محیطی زیبا به وجود آورد. قیمت انواع بذر گلهای مختلف، از سایت منوط به شما دوستان عزیز اعلام می شود.
فصل رویش گل های این گیاه زینتی، اواسط تابستان تا اوایل پاییز می باشد. با استفاده از دو روش، قلمه و نیز تقسیم بوته مادر، می توان به تولید نسل این گل ادامه داد. همچنین کاشت بذر روشی مناسب و معمول برای تکثیرش می باشد.

در مورد گل استکانی:
گونه های متفاوت این گل، می توانند عمر و سن متفاوتی داشته باشند، بعضی از آن ها یک سال، دو و یا برخی چند سال عمر خواهند کرد.
300 گونه از این گل زیبا، بر اساس شکل گل، عمر و موارد دیگر، شناخته شده است. استکانی معمولی، نوع دائمی این گیاه است که در برابر سرما مقاومت نموده و برگ هایش کشیده و باریک است. استکانی، لوله ای یا ستاره ای، انواع متعدد شکل گل های این گیاه می باشد.
مناطق گرم را دوست دارد، خاک آهکی.و خاک حاوی کود نیترات آمونیوم، محلی مناسب برای رشد این گل می باشد و در رطوبت زیاد پژمرده می شود.
قیمت بذر های با کیفیت، مسلماً بیشتر از سایر بذر های معمولی می باشد، در زمینه کاشت و پرورش این گل می توان از کارشناس سایت، مشاره های لازم را دریافت نمود.